tisdag 4 oktober 2011

Tre dagar fyra bilder

Fredag - ankomst stockholm 06.30. frukost scandic med mallan och jessica 07.00. 09.30 bussen stannar i nyköping. Hos Linn på salongen till eftermiddagen, oxelösund hämta emelie och post från hm och nelly jippiiii. Fixa iordning sig och göra sig SNYGG som man inte gjort på EN månad eftersom vi inte tagit oss ut på helgerna. Middag birgers och flöd av drinkar, hade en riktigt trevlig kväll.
Lördag - Mår okej trots stor mängd alkoholintag, går på stan med linn möter upp mammajhonny åker och tror jag ska köpa dator men nejnej allt sög och inget jag ville ha fanns. Jim min kära vän ställer upp och säger att jag får låna hans bebis till jul då jag ser till att ha beställt en som ligger och väntar på min under granen taack jimsi. Köper thaimat, gör sig snygg, natta emelie mallan sara linn sandra eve och jag förferrar hos linnsan. En riktigt lyckad förfest med massa tjejsnack. Drar in på birgers, spenderade som en kung otippat avslut men en riktigt kul utgång det med! Älskar att komma hem och må så jävla bra utav det.
Söndag - Mår som man förtjänade. Möts upp utanför citygrillen där de såg att vi skulle mötas alla tjejer så de vet till och med att vi väntar på en till haha ok eller ej? kul vartfall. Åt nog en heel pizza. Maaatkoma, sa hejdå "vi ses om 2-3 månader då tjejer" haha kul kille de där. Tar mig till jim hämtar dator, dööör hemma hos linn tills 19.30 då mammsi kör mig och evi till bussen. Nattbuss paus stockholm 1,30 sen vidare mot Osloooo. Framma 05.00 denna gång. Eve skulle upp 07.00 vaknade 08.10 opsiii. Hon drar mot jobb, jag somnar om, vaknar inte pigg tjej. Måndagen var slowmotion. Avslutade den dagen med tre avsnitt av idoooool och godis från swe.
Tisdag LEDIG, tillbaka till verkligheten, packat upp, städat, tvättat, handlat, sett fílm, gått promenad.
Önskar jag var i nyköping nästa helg också. Tack för helgen mina älsklingar, förstår inte hur vi ska klara oss utan er i över 1 år... det blir crazy. Nu inväntar jag evi för ett spännande avsnitt av..... VAMPIRE DAIRIEES!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar