måndag 26 september 2011

Gooodmorgon! Är sjukt osugen på att gå ut och traska i detta gråa väder uuusch vad dåligt av mig, borde verkligen asså. Så dumt om de spöar ner på mig, ska verkligen köpa regnjacka i sverige som vi åker till på toooorsdaaaaaaaag yahoooo. En väldigt nykter helg har passerat, en jobbhelg men söndagar är för jävla tråkiga fast igår fick vi endel gjort faktiskt då vi traskade en promenad till operahuset, kollade oslomaraton, solade, skypa, färga håret, såg på casper och truetalent.. ni ser väldigt effektiva. Skypa som sagt men helt sjukt nog med atte denna gång, vi pratar ju varje dag på skype.. verkligen inte. SÅ de var vääääldigt trevligt, nu har planer styrts och fyyyfan vad jag längtar tills jag sitter i ett plan nästa gång shit shit shiiiit. Nu ska jag softa lite, sen göra ett miniträningspass hemma jippi!

Attes bååt, kolla vad den heteeeeeeeeeeeeeeeer? hihihi puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar