torsdag 12 januari 2012

Halv sju hos Linn!

En kanon onsdag som startade i en faktiskt skön soffa hos Linn, lite sovmorgon (som alla andra dar) sen frukost hemma hos evis pappa med lite vampire diaries och wordfeud som jag tyckte var kul så måste köpa en iphone nu. SEN en promis hem till mamma (eftersom cyckeln fick punka) en dusch senare så drog jag bilen till Linn för där väntade en middag jippi! Jätte fint hade hon gjort med massa ljus i hela lägenheten och två paket på eves och min tallrik. De öppnade vi efter en väldigt gooood middag och wowowo massa "bra att ha med sig saker" som håller oss fräscha och snygga TUSEN HJÄRTLIG TACK världens bästa linn (haha) internt där hoppas du fatta. Så en väldigt bra onsdag kort och gott. Nu ska jag försöka se på tv men efter kl ett så suger allt whywhywhy? Imorgon blir en "gör så mycket du kan så du slipper stressa på söndag"dag, ser fram emot de. Ska dock inte ställa klockan, eller kanske ska de så jag kan ta mig in till mamma och jhonnys super säng och hissa upp kroppen OCH gå massage.. yees supertorsdag här kommer jag! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar