lördag 31 december 2011

2011 var året då..

..nyårsafton blev en kanonfest med alla puffisar samlade i OSLO
..jag fyllde ynka 22 och fick ett hål i väggen .. djvix startade sin karriär ..sensation white oslo öppnade dörren in till housekalaset som präglade i 2011
..barnehagen nedanför våran balkong hatade oss resten av året efter en helg i april ..vi hängde med Edward och såg avicii på emil&samuel i Oslo ..vi alla frivilligt klev upp vid 10 för att fira 17maj och hade champfrukost
..jag börja fatta grejen om varför vi kallas "partysvenskar" ..alla partysvenskar började lämna olso one by one.. ..vi hade en svenskmidsommar och fick en sjukt bra bild ..vi åkte roadtrip och vann sjuhundra kilo chocklad på Liseberg
..Nyköping fick äran att ha Lotte på besök under Karnevalshelgen ..vi hade sensation color, de var succe! ..Lotte hittade ett supermegabra extrajobb! ..Jag hade den bästa helgen i mitt liv ..jag röjde med det bästa gänget ..vi var sjukt taggade och festivalsnygga
..ännu ett sensation skedde, COPENHAGEN! ..kvällen var suddig men helt jävla underbar! ..eve fyllde 23 år och vi förvandlades till Amy & okänd 70talstjej ..Toys tröjan åkte av, väskorna packades, passet förnyades och nya äventyr väntade utanför dörren. Tack 2011 för nya vänner & underbara minnen! Alla hamnar i hjärtat, nu blickar vi framåt mot 2012!

1 kommentar:

  1. gud vad vackert vix, tusen kramar och LYCKA TILL med vadän 2012 har att erbjuda :)

    SvaraRadera