lördag 17 september 2011

lediglördag

Oslo är soligt idag weiwei. Är ensamn (utan eve) då en girly blev sjuk och eve ställde upp, jag ville såklart med jobba övertid men de blev eve denna gång. Har jobbat en massa i veckan, ryddar lagret där nede och för er extoysbrfolks vet ni att det tar liiite tid asså. Meeen då lämnades jag vartfall alone ett par timmar idag. Har redan vart ute på promenix bra vicky. Ska slänga mig på golvet och spänna magen snart men ska dö lite i tjejsmärtor och tro att jag mår bättre en lite smash hehehii. Laddar lite filmer tills ikväll (TREDJE nyktra helgen btw). Ska även laga lite ungspannkaka till E sen när hon kommer runt sex tiden wiiii. Har förbrukat en tiimme och tretio minuter på internet, fått reda på följande.
  • Hawaii ligger 10timmar framåt i tidszoon
  • Det är alltid varmt på hawaii cirka 25-30grader. Kan regna mer än normalt dec-april
  • Det kostar 1 dollar (6,99sek) att åka buss nästan varsomhelst
  • Det är Usas yngsta stat
  • Det kostar cirka 8-9000kr att flyga dit oneway
  • En vanliga lätt middag kostar cirka 70kr
  • Mahalo betyder tack
  • Hawaii är jordens paradis

Vänta vänta... ska jag och evelina bo där nästa år? Jaa juste så var det. Svårt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar