tisdag 6 september 2011

Inaktiv blogg

Tillbaka, en vecka, en jäääävligt underbar helg i liverpool. Creamfields var det fetaste grymaste någonsin. Det var lerigt, det var regnigt, det var äckligt men musiken och känslan var obeskrivlig. Nu har man packat upp, skjölt av stövlarna och grov städat heeela lägenheten. Eve och jag var toknyktra i helgen så sov som dårar och gjorde allt annat än att dricka och festa. Var till och med på harry i söndags.. vi är faktiskt besvikna. haha alla har ju sagt att det är sjuukt bra men vi hade förväntat oss en lika bra del två som ett well well. Har haft en helvetes problem med inkasso från vår gamla lya för 1,5 år sen, 16.000 nok ville det ha för ett rum jag inte längre bor i och skrivit över på en annan tjej? De sa att de aldrig fått kontrakten och jag har alltid stått på rummet!? hur är de möjligt liksom. som TUR var så hittade vi mailet med kontrakten signerade och allt och skicka till de skadade människorna och drog oss ur härvan men nu påstår det sakna hyra från jan-feb från oss? heeelt störda så nu måste vi typ gå till banken och få utskrivet att vi visst har betalat. Vi bodde bara där i jan-april och jo vi betalade alla hyror. Anyways... jobbet går huuur bra som helst, ny chef strålande kille med ny energi, motiverad och har redan bara på EN vecka gjort sjukt stor skillnad mot det som var innan. Då känns det plötsligt skönt att jobba en höst jul med han, då man vet att man inte kommer ta allt på axlarna liksom. En hemresa i okt planerat, väntar på besked om ledighet bara. Nu tänkte jag hoppa in i duschen, väntar på eve och kolla på idoooooooooooool. Jätte mysigt! ps. min dator är så dum i huvet så jag dör, därför kommer blogg inlägg inte att prio ettas (ska köpa en ny när skatte/halvskatt kommer. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar